Biedronka rozdała 8 milionów Fajniaków. Najpopularniejszym pluszakiem Piesek Piotruś
Jeronimo Martins podsumowuje akcję lojalnościową Gang Fajniaków. Klientom sklepów Biedronka udało się dostać 8 milionów Fajniaków i 1,2 mln książek o Gangu Fajniaków.

Akcja lojalnościowa Gang Fajniaków wystartowała 27 sierpnia. Ten program był kolejną odsłoną prowadzonych przez siec akcji "Gang Świeżaków" i "Gang Słodziaków", w ramach których za zakupy klienci otrzymywali naklejki wymienne na maskotki.
Do zdobycia było kilka maskotek - Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola i Smog Stefek. Fajniaki uczyły o wartości dbania o przyrodę, pokazywały, jak można troszczyć się o planetę na co dzień, a nawet pomagały wspierać polską gospodarkę.
W zakończonej 5 grudnia akcji Biedronka wydała ok. 8 milionów maskotek, a klienci sieci zebrali ok. 620 milionów naklejek.
- Programy edukacyjno-lojalnościowe Biedronki zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów: do tej pory, we wszystkich edycjach akcji z maskotkami w roli głównej wydaliśmy już prawie 35 mln maskotek i ok. 4 mln książek. Dzięki temu czujemy, że mamy realny wpływ na edukację najmłodszych. Nasi bohaterowie są przecież nie tylko sympatycznymi pluszakami: stoi za nimi ważny przekaz. W przypadku Fajniaków to dbałość o przyrodę i wsparcie polskiej gospodarki. To, że Gang Fajniaków był tak popularny, oznacza więc, że ten ważny przekaz trafił do milionów odbiorców - komentuje Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu sieci Biedronka.
Piesek Piotruś najpopularniejszym Fajniakiem
Pierwszymi Fajniakami, jakie trafiły ręce klientów Biedronki, były Ważka Wiola i Kropla Ksenia. Z czasem każdy członek Gangu miał już swoich zagorzałych fanów. Okazało się, że największą popularnością cieszył się Piesek Piotruś. Tuż za nim uplasowało się Drzewo Dobromir, a podium zamyka Kropla Ksenia.
Wszystkie 3 części książek o Gangu Fajniaków rozeszły się w liczbie ok. 1,2 mln egzemplarzy.

Biedronka z kolejną akcją lojalnościową
Biedronka od kilku już lat prowadzi jesienią akcję lojalnościową, w ramach której klienci jej sklepów mogą wymieniać zbierane podczas robienia zakupów naklejki na książkę lub maskotki. Wymagana jest do tego określona liczba naklejek, te z kolei przyznawane są za określoną sumę wydatków na zakupy.
Jesienią ub.r. sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W jej ramach rozdała klientom ponad 7 mln maskotek.
Lidl odpowiada na „Gang Słodziaków” w Biedronce, oferując leśne maskotki Lidlaki. Biedronka: naśladownictwo to najwyższa forma komplementuW 2016 i 2017 roku w sklepach Biedronka zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
W pierwszym kwartale br. sieć Biedronka osiągnęła wzrost sprzedaży o 7,8 proc. do 6,5 mld euro, a w drugim kwartale - o 3,4 proc. do 3 mld euro. Na koniec czerwca sieć Biedronka liczyła 3031 sklepów, o 29 więcej niż na koniec ub.r.
W ub.r. Jeronimo Martins Polska zanotowało wzrost przychodów o 8,9 proc. do 55,57 mld zł oraz 2,24 mld zł zysku netto. Na koniec ub.r. liczba pracowników firmy przekroczyła 68 tys.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Biedronka rozdała 8 milionów Fajniaków. Najpopularniejszym pluszakiem Piesek Piotruś