Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców
W najnowszej kampanii reklamowej promującej pomidory sprzedawane w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) bohaterem spotów jest mężczyzna, który uprawia pomidory i dostarcza je do dyskontów tej sieci. Kilkanaście tygodni temu podobną kampanie realizował Lidl Polska.

W najnowszym spocie Biedronka promuje sprzedawane w jej sklepach pomidory. Tłumaczy w nim, dlaczego są one tak pyszne. Bohaterem filmu jest ogrodnik Łukasz Kaminiarz, który „uprawia pomidory wyłącznie dla klientów Biedronki” - podkreśla w reklamie lektor. Na końcu reklamy pojawia się stwierdzenie: „Znamy się na warzywach i owocach, dlatego nasze pomidory smakują jak pomidory”.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach tv i wybranych kanałach tematycznych.
Ta reklama Biedronki wydaje się być łudząco podobna - koncepcyjnie - do reklam, których emisję rozpoczął w styczniu Lidl Polska, największy bezpośredni konkurent dyskontów należących do Jeronimo Martins Polska. Lidl promował wtedy „Ryneczek Lidla”, a bohaterami reklam byli autentyczni dostawcy owoców i warzyw tej sieci.
W reklamach z kampanii występowali Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej. Wszyscy opowiadają o swojej pracy, reklamy podkreślają też wysoką jakość dostarczanych przez nich owoców i warzyw.
Reklamy Lidla przygotowała dla Lidla agencja GPD. Obsługą reklamową Biedronki zajmuje się agencja Duda Polska.
Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 2 825 placówek o łącznej powierzchni 1,86 mln m2.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców