Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) szuka nowych pracowników. Rekrutację wspiera kampania w outdoorze, prasie i internecie. Za kampanię odpowiadają Duda Polska i AMS.
Akcja rekrutacyjna Biedronki potrwa do połowy września br. Ma na celu przekazanie informacji o warunkach zatrudnienia w firmie oraz zachęcenie potencjalnych pracowników do składania aplikacji.
- W związku z dynamicznym rozwojem sieci Biedronka na bieżąco poszukujemy i zatrudniamy pracowników korzystając z różnorodnych form komunikacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl portal biuro prasowe Jeronimo Martins.
Akcję wspiera kampania outdoorowa z wykorzystaniem kilkudziesięciu nośników w takich lokalizacjach jak: Warszawa, Kraków, Częstochowa, Gorzów Wielkopolski, Mysłowice. Dodatkowo zaplanowano także publikacje w prasie oraz w internecie.
Według informacji biura prasowego Jeronimo Martins, liczba ofert pracy w Biedronce utrzymuje się na stabilnym poziomie.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Duda Polska. Zlecenie realizowane było bezpośrednio przez firmę AMS.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto