Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami
Biura reklamy telewizji i agencje mediowe w związku z eskalacją tempa rozprzestrzeniania się koronawirusa zmieniają zasady dotychczasowej pracy. Ograniczają też do minimum spotkania z klientami.
TVN Media, które zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego m.in. w stacjach grupy TVN zdecydowało o ograniczeniu liczby osób przebywających stale w biurach oraz o zmianie formuły prowadzonych działań handlowych.
- W najbliższym czasie większość pracowników Biura Reklamy będzie wykonywać swoje obowiązki zdalnie. Chcę zapewnić, że jesteśmy do tego przygotowani zarówno pod względem niezbędnego wyposażenia technicznego, jak również odpowiedniej wiedzy i doświadczenia - poinformował w liście do klientów Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Dodał, że trwają prace nad nowymi formami prowadzenia dialogu handlowego z rynkiem. Oprócz bezpośrednich spotkań z udziałem mniejszej ilości osób, przewidziana jest organizacja specjalnie przygotowanych wideokonferencji oraz rejestracja prezentacji i udostępnienie jej streamu wszystkim klientom TVN Media.
- Działania, które są tu opisane, powodowane są troską o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo. Są też, w nadzwyczajnych warunkach, sposobem skutecznego zabezpieczenia jak najwyższej funkcjonalności operacyjnej Biura Reklamy – przekazał Piotr Tyborowicz.
Od czwartku 12 marca br. także większość pracowników Polsat Media przeszło na zdalny tryb pracy, a preferowanym sposobem kontaktu jest email lub telefon komórkowy.
Ograniczono do do minimum liczbę bezpośrednich spotkań z klientami i partnerami.
Zdalny tryb pracy wprowadzany jest też m.in. w agencjach mediowych należących do GroupM, czyli m.in. w biurach Wavemaker, MediaCom, Mindshare oraz agencjach IPG Mediabrands (UM, Initiative).
W związku z epidemią nadawcy tv zrezygnowali z nagrywania programów z udziałem publiczności https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nadawcy-realizuja-programy-bez-publicznosci-zmiany-w-ramowkach
Zdalną pracę wprowadza też wiele redakcji i fim, zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. „The Washington Post",
Facebook i Google czy TVN24.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Biura reklamy i agencje przechodzą na zdalną pracę, ograniczają spotkania z klientami