BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)
Pod hasłem “Sprawdź jak szybko mija dzień” ruszyła kampania BMW M Intensive Training - treningów jazdy sportowej BMW. Działania przygotowały agencje z Group One - Change Serviceplan i Media Ready.

Przygotowany na potrzeby kampanii film reklamowy prezentuje trening BMW M Intensive i pozwala poczuć emocje, które temu towarzyszą. Program BMW M Intensive Training zapewnia doskonalenie umiejętności sportowej jazdy na torze wyścigowym pod okiem ekspertów.
Każdy uczestnik szkolenia ma do dyspozycji najnowsze modele BMW M, w tym limitowanej edycji Competition, instruktorów oraz tory, które umożliwiają osiąganie wysokich prędkości w kontrolowanych warunkach.
Spot można oglądać na kanale YouTube BMW Polska oraz na kanałach w mediach społecznościowych tej marki.
Za realizację treningów odpowiada akademia jazdy BMW Driving Experience, działająca także w Polsce.
Za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja kreatywna Change Serviceplan, a za produkcję Media Ready.
Dołącz do dyskusji: BMW Polska zachęca: "Sprawdź jak szybko mija dzień" (wideo)