Boeing klientem agencji UM
Agencja mediowa UM, należąca do IPG Mediabrands wygrał przetarg na obsługę mediową amerykańskiego koncernu lotniczego Boeing.
Przetarg Boeinga dotyczył obsługi mediowej na kilku rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych oraz w Polsce.
Agencja UM zajmie się strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów do kampanii koncernu.
Firma nie ujawniła, jakie inne agencje brały udział w przetargu. Nie informuje też, jak długo będzie współpracować z agencją UM.
Przetargi
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Boeing klientem agencji UM