Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House
Agencja Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy debiut piwa Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.
Prowadzona przez agencję Great Open House kampania samplingowa jest prowadzona w miastach na terenie 3 województw, gdzie dostępne będzie Brackie Pils (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.
Brackie Pils to polsko-czeskie piwo o zawartości 5,2 proc. alkoholu, warzone na podstawie opracowanej przez polskiego i czeskiego piwowara receptury na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech, będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.

Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Głównym celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego piwa oraz zwrócenie uwagi na jego najważniejsze wyróżniki, a więc przede wszystkim na fakt, że jest to unikalne polsko-czeskie piwo, z recepturą na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego; łączące głęboki, esencjonalny smak piw polskich z aromatycznością pilzneńskich piw czeskich.
Akcja samplingowa potrwa pięć tygodni.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House