"Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa
Browar Tenczynek wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo BUH, które wspiera kampanią pod hasłem "Alkohol wyparował, konopia została!". Działania reklamowe przygotowały agencje Value Media i SalesTube należące do Group One.
Bezalkoholowe piwo BUH zawiera dodatek suszu konopnego.
Launchowi nowego produktu towarzyszą działania marketingowe prowadzone w digitalu. Ich realizacją zajęły się spółki należące do Group One: agencja mediowa Value Media oraz agencja martech & e-commerce SalesTube. Agencja Labcon będzie odpowiadać za przygotowanie produktowego landing page.
W komunikacji jak i kreacji marka podkreśla, że cała receptura i niezapomniane doznania czekają na fanów BUHa zarówno w wersji z, jak i bez alkoholu.
Na chwilę obecną BUH bezalkoholowy jest dostępny w sklepie online Browaru Tenczynek, jak i w sieci sklepów Żabka.
Właścicielem spółki Przyjazne Państwo jest Janusz Palikot, Tomasz Czechowski oraz Kuba Wojewódzki.
Launch BUHa to kolejny wspólny projekt, który spółki Group One prowadzą dla Browaru Tenczynek w modelu House of Communication.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: "Alkohol wyparował, konopia została!" - ruszyła kampania bezalkoholowego BUHa