Bukmacher Fortuna z piłkarską kamapnią na Euro 2020
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie rusza z komunikacją marketingową, przygotowaną z myślą o startujących Mistrzostwach Europy w piłce nożnej. Hasło kampanii brzmi "Na mistrzostwach możesz grać po swojemu!".

Głównym elementem kampanii reklamowej jest spot, w którym pokazano różne muzyczne interpretacje znanego z piłkarskich stadionów motywu dopingującego biało-czerwonych.
Kampania wideo Fortuny potrwa przez cały turniej Euro 2020. Emisja piętnastosekundowego spotu zaplanowana jest podczas internetowych transmisji z meczów i materiałów dotyczących mistrzostw w kanałach TVP oraz w sekcjach sportowych największych portali internetowych i przez reklamy RTB.
- W czasie, gdy większość reklam bazuje na dobrze znanych kliszach związanych z przeżywaniem Mistrzostw Europy w kibicowskich strojach, w pubach lub na kanapie przed telewizorem, zdecydowaliśmy się podejść do tematu nieco inaczej. Wielki turniej jakim jest Euro może być dobrym pretekstem do obudzenia w sobie piłkarskiej pasji. Nie chcemy jednak nikomu narzucać, jak bardzo powinien angażować się w śledzenie zmagań najlepszych reprezentacji na starym kontynencie. W Fortunie każdy może grać po swojemu, niezależnie, czy Euro to główny punkt jego kalendarza na najbliższe tygodnie, czy o turnieju dowie się dopiero w dniu pierwszego meczu Polaków - mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spot produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bukmacher Fortuna z piłkarską kamapnią na Euro 2020