Business Consulting zrealizuje studencką kampanię Białegostoku
Agencja Business Consulting przygotuje na zlecenie Urzędu Miasta w Białymstoku kampanię internetową pod hasłem „Studiuj w Białymstoku”.

W odpowiedzi na przetarg białostockiego magistratu wpłynęły dwie oferty. Zwyciężyła ta złożona przez Business Consulting z ceną 348 tys. zł.
Wybrana agencja odpowiada za opracowanie koncepcji, strategii i przeprowadzenie kampanii „Studiuj w Białymstoku”, w tym zorganizowanie imprezy w Białymstoku na inaugurację roku akademickiego (event skierowany do studentów i uczniów rozpoczynających naukę w klasach maturalnych) oraz reklamy outdoorowe.
Akcja skierowana będzie do uczniów klas maturalnych, bo ma promować miasto jako idealne miejsce do studiowania oraz życia oraz do studentów białostockich uczelni wyższych, którzy nie pochodzą z Białegostoku - celem działań jest też zachęcenie ich do wypowiedzi na temat miasta w formie tekstów, zdjęć i wideo (jak postrzegają miasto, dlaczego zdecydowali się tu studiować, jak wygląda tu życie studenta itp.). Działania mają obejmować m.in. portale społecznościowe (virale, aplikacje mobilne).
Władze miasta chcą, by przekaz kampanii koncentrował się wokół głównych atutów Białegostoku jako ośrodka akademickiego, takich jak bliskość (postrzegana wieloaspektowo: w przestrzeni, między ludźmi, blisko natury) czy ekologia (rozumiana nie tylko jako życie w zgodzie z naturą, ale także w duchu slow, zdrowo, w zgodzie ze sobą).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Business Consulting zrealizuje studencką kampanię Białegostoku