Carlsberg z mundialową wersją piwa w puszkach i butelekach
Do sklepów trafiła specjalna, piłkarska edycja puszek i butelek piwa Carlsberg.

Puszki Carlsberga w wersji na Mundial zawierają biało-czerwone elementy oraz numery od 0 do 9, z których można np. ułożyć wyniki meczu lub numery, z jakimi występują na murawie ulubieni piłkarze. Butelki natomiast mają kapsle oznaczone flagami 32 państw, które biorą udział w turnieju oraz symboliczny szalik kibica na krawatce.


- Carlsberg zaprasza wielbicieli piłki nożnej do zabawy. Nasza specjalna edycja puszek z numerami pozwoli układać typowane wyniki meczów lub numer króla strzelców. Z kolei kapsle z flagami państw przypomną popularną kiedyś grę w kapsle - mówi Agata Jaworska, senior brand manager marki Carlsberg.
Nowe opakowania wspiera promocja w punktach sprzedaży oraz kampania na Facebooku i Instagramie.
Polską edycję opakowań przygotowała agencja Roccoco, za działania w mediach społecznościowych odpowiada Kamikaze, zaś za zakup mediów - dom mediowy Initiative.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Carlsberg z mundialową wersją piwa w puszkach i butelekach