Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową
Sieć marketów budowlanych Castorama rozstrzygnęła trwający od kilku miesięcy przetarg na obsługę reklamową. Wybrała do współpracy agencję reklamową Ogilvy.
Fot. materiały prasowe Castoramy

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi reklamowej, także w zakresie strategii i nowej platformy komunikacyjnej. Firma nie udziela informacji na temat liczby zaproszonych do niego agencji.
Zwyciężyła w nim agencja Ogilvy, która pochwaliła się nowym klientem w swoich social mediach.
Ostatnio za obsługę reklamową ATL Castoramy odpowiadała 2012 Agency, po wygranym w 2020 roku przetargu. Obsługę mediową ostatnio marketer zdecydował się przekazać agencji mediowej MediaHub.
W ub.r. Castorama reklamowała się m.in. spotami z udziałem Doroty Szelągowskiej.
Przetargi

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Castorama rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową