Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do dwóch kampanii
Centrum Nauki Kopernik prowadzi przetarg na realizację dwóch kampanii reklamowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Obie kampanie będą prowadzone w internecie. Pierwsza ma być kampanią wizerunkową Centrum Nauki Kopernik. Druga dotyczyć będzie promocji Pikniku Naukowego.
W przetargu zostanie wybrana albo jedna agencja do obu kampanii, albo dwie oddzielne agencje - do realizacji każdej kampanii inna. Firmy te będą pracować dla Centrum Nauki Kopernik do końca czerwca br.
Centrum Nauki Kopernik nie podaje wielkości budżetu ani dokładnego terminu zaplanowanych działań reklamowych. Zainteresowane firmy mogą składac oferty do 24 lutego br.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: Centrum Nauki Kopernik szuka agencji do dwóch kampanii