Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście
Agencja Cityboard Digital realizuje nową kampanię dla Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Działania marketingowe skupiają się na promocji okresowych biletów metropolitalnych.

W ramach współpracy agencja Cityboard Digital prowadzi działania na TikToku, YouTubie i w środowisku Meta. Kampania przebiega pod haslem „Jeden bilet, różne środki transportu. Podróżuj z nami – mzkzg.org” i ma na celu popularyzację metropolitalnych biletów okresowych na autobusy, tramwaje i pociągi na obszarze funkcjonowania MZKZG. Bilety obowiązują na liniach organizowanych przez ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo oraz w pociągach POLREGIO i trójmiejskiej SKM.
W kampanii wykorzystano film przygotowany przez Cityboard Digital.
– Dla klienta opracowaliśmy przekaz, który jest prosty i sugestywny. Grupa celowa jest bardzo szeroka, więc skupiliśmy się na jasności przekazu, aby dla każdego był łatwy w dekodowaniu. Oczywiście platformy takie jak TikTok, czy YouTube rządzą się swoimi prawami, ale staraliśmy się dopasować odpowiednie środki wyrazu – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Początek kampanii miał miejsce w połowie grudnia. Za kreację odpowiada Mateusz Bojanowski i jego zespół, a za media Joanna Stan wraz z zespołem.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście