Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka
Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży na polskim rynku napój energetyczny Coca-Cola Energy o smaku coli. Można go kupić w sklepach Żabka. Wesprze go kampania marketingowa.
Marketer podkreśla, że w odpowiedzi na bieżące trendy, Coca-Cola Energy zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Produkt dostępny jest zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
- Opracowując recepturę Coca-Cola Energy, położyliśmy nacisk na dwa kluczowe aspekty. Po pierwsze, zależało nam, aby nasz napój energetyzujący zawierał składniki pochodzenia naturalnego, a po drugie, żeby charakteryzował się wyjątkowym
i orzeźwiającym smakiem zbliżonym do Coca-Cola. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć te cele i dlatego zachęcamy do dzielenia się pozytywną energią, która stanowi esencję naszego produktu - mówi Kaija Kevvai, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.
Coca-Cola Energy przeznaczony jest dla osób prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania.
Produkt jest już dostępny w sieci sklepów Żabka. Od września będzie też dystrybuowany w pozostałych punktach sprzedaży za pośrednictwem kanału tradycyjnego, nowoczesnego oraz w punktach HoReCa.
Sprzedaż zostanie wsparta silną kampanią marketingową, która potrwa 3 miesiące. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza napój energetyczny, na razie w sklepach Żabka