SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola w unikatowej butelce

Coca-Cola w nowej, aluminiowej butelce o pojemności 200 ml dostępna będzie w klubach. Dodatkowo produkt pojawi się na imprezach towarzyszących największym koncertom tego sezonu.

Światowa premiera nowej butelki miała miejsce na tegorocznym festiwalu filmowym w Cannes. Polskiej premierze towarzyszy specjalna kampania promocyjna. Jej przewodnimi elementami są piosenka, stworzona przez autora designu - zespół Faithless oraz teledysk z francuskiego studia Paranoid. Całości dopełniają krążące w sieci filmy i klubowe wizualizacje. Bohaterem kampanii jest Mr Neant (Pan Nieistniejący).

cooooooooooaa

Promocja butelki w Polsce wspierana będzie działaniami w Internecie przygotowanymi przez agencję K2 oraz kampanią PR prowadzoną przez agencję Edelman Polska.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w unikatowej butelce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl