Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie
W ramach obecnej odsłony kampanii reklamowej „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” napój Coca-Cola Zero będzie promowany w formie lokowania produktu w najbliższym odcinku programu kulinarnego „Top Chef” w Polsacie.

W najbliższym odcinku „Top Chefa” profesjonalni szefowie kuchni pod okiem jury będą mieli za zadanie przygotowanie obiadu rodzinnego inspirowanego smakiem Coca-Cola Zero. Ma to promować wizerunek marki jako napoju towarzyszącego w codziennym życia, także w domowych posiłkach. Coca-Cola Zero będzie w ten sposób obecna w jeszcze jednym odcinku „Top Chefa”.
- W ciągu ostatnich miesięcy nawiązaliśmy strategiczną współpracę ze stacją Polsat. Nasza kampania promująca ideę i istotę posiłków w gronie najbliższych ma tożsamą do widzów „Top Chef” grupę celową. Dlatego lokowanie Coca-Cola Zero pozycjonujemy jako kolejny element rozbudowanych aktywności, zaplanowanych w długoterminowej perspektywie - komentuje Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Serives.
Obecna odsłona akcji pod hasłem „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Cola” obejmuje internet (m.in. nowe przepisy w aplikacji SimplyTastly, test na fanpage’u marki sprawdzający tzw. zakupowe oblicza, aktywności z udziałem kulinarnych influencerów), prasę (wybrane pisma kobiece) oraz punkty sprzedaży.
Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, za obsługę i kreację w internecie (m.in. w social media) - agencja LiquidThread, za implementację formatów reklamowych - agencja McCann Worldgroup, za adaptację lokalnych materiałów graficznych i materiały BTL - agencja Fortis, a za działania public relations - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero promowana w „Top Chefie” w Polsacie