Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich
W listopadzie 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2014 roku wyniosła 50 648 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 9,77 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 15,98 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 34 685 egz.
Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,85 proc. do 29 918 egz.
Zaś na czwarte miejsce z trzeciego spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,58 proc. do 28 395 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. zmalał o 16,26 proc. do poziomu 22 792 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 000 | 50 648 | 50 648 | 98 960 | 56 129 | 56 129 |
Playboy | 70 000 | 34 685 | 34 685 | 75 000 | 41 513 | 41 283 |
Logo | 71 000 | 31 729 | 29 918 | 87 948 | 34 182 | 32 465 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 28 395 | 28 395 | 70 000 | 32 855 | 32 855 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 684 | 24 970 | 22 792 | 52 189 | 29 812 | 27 216 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM” - było to 5,27 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 11,93 proc., odnotowało tutaj „Logo”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 000 | 50 648 | 50 648 | 98 000 | 52 169 | 52 169 |
Playboy | 70 000 | 34 685 | 34 685 | 70 000 | 35 811 | 35 666 |
Logo | 71 000 | 31 729 | 29 918 | 69 500 | 28 773 | 26 729 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 60 000 | 28 395 | 28 395 | 60 000 | 29 975 | 29 975 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 684 | 24 970 | 22 792 | 52 189 | 29 812 | 27 216 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich