Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji
Tylko w ten weekend za każdą porcję frytek zakupionych w McDonald's, u konkurenta sieci, Burger Kinga, dostaniemy Whoopera jr. Jak to możliwe? Okazuje się, że to akcja charytatywna.

- Pomóżcie nam wesprzeć McDonald's w zrealizowaniu ich szczytnego celu i zgarnijcie darmowego Whoppera Jr. - poinformowano w piątek na profilu Burger Kinga na Facebooku.
Zasad promocji są proste - wystarczy kupić frytki w McDonald's i pokazać zachowany paragon w dowolnym Burger Kingu w Polsce, by otrzymać darmową kanapkę Whopper Jr.
Burger King pomaga Fundacji Ronalda McDonalda
Burger King już w środę na swoich mediach społecznościowych wprost namawiał do kupowania frytek u największego konkurenta.
W ten sposób sieć fastfoodów wspiera akcję charytatywną Fundacji Ronalda McDonalda, należącej do McDonald's. W dniach 11-12 grudnia część dochodu ze sprzedaży frytek McDonald's trafi na rzecz funkcjonowania Domów Ronalda McDonalda - miejsc gdzie rodzice mogą być przy swoich dzieciach i wspierać je, gdy te zmagają się z chorobą. Złotówka z każdej sprzedanej porcji frytek zasila inicjatywę "McHappy Day".
W Polsce funkcjonują dwa Domy Ronalda McDonalda. Pierwszy powstał 6 lat temu przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie. Drugi działa od roku przy Dziecięcym Szpitalu Klinicznym UCK WUM w Warszawie.
Fundacja Ronalda McDonalda powstała w 2002 roku, wchodzi w skład działającej w 64 krajach sieci organizacji dobroczynnych Ronald McDonald House Charities. Organizacja zajmuje się działaniami z obszaru profilaktyki zdrowotnej dzieci oraz wsparciem dla rodzin w czasie ciężkiej choroby jej najmłodszych członków. Programy fundacji mają charakter ogólnopolski i realizowane są przy wsparciu firm, osób prywatnych i wolontariuszy.
Łącznie pod szyldem Burger King działa w Polsce 98 restauracji. Z kolei McDonald's ma w Polsce ponad 450 lokali.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji
Żaden konsument obu tych sieci tego nie zrobi.
Żaden. Ale nikt nigdy nie rozlicza takich pomysłów z efektywności.