Decathlon w nowej kampanii mówi do kobiet: „Lepszy sport to lepsza Ty" (wideo)
Ruszyła najnowsza kampania marki sklepów sportowych Decathlon pod hasłem „Lepszy sport to lepsza Ty". Spoty przygotowane przez agencję Przestrzeń pokazują różne kobiety i ich podejście do sportu.

Kampania „Lepszy sport to lepsza Ty" firmy Decathlon ma kłaść nacisk na autentyczne potrzeby kobiet, uwypukla różnorodność motywacji, daje głos wszystkim kobietom, nie narzucając jednej podstawowej narracji.
Spoty pokazują różne kobiety i ich podejście do sportu. Każda z nich ma nieco inny cel, ale wszystkie wierzą, że sport przekłada się na lepsze życie.
Reklamy emitowane są od 21 września w głównych stacjach telewizyjnych. Przygotowane zostały: 30-sekundowy spot wizerunkowy, 15-sekundowy spot produktowy, działania digitalowe, outdoorowe oraz materiały promocyjne do sklepów.
Za strategię i pomysł kampanii odpowiada agencja Przestrzeń. Za reżyserię spotu odpowiadał Piotr Matejkowski, za produkcję MAKATA, zdjęcia wykonał Artur Gawroński.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Decathlon w nowej kampanii mówi do kobiet: „Lepszy sport to lepsza Ty" (wideo)