Disney planuje przetarg mediowy na obsługę 1 mld dolarów budżetu
Firma Disneya przygotowuje się do przetargu na obsługę budżetu mediowego, którego wielkość szacowana jest na ponad 1 mld dolarów. Wybrana firma zajmie się globalną obsługą wszystkich marek koncernu.
fot. Shutterstock.com

Jak podają zagraniczne serwisy branżowe, planowany przetarg związany jest prawdopodobnie z ostatnimi akwizycjami Disneya, m.in. przejęciem kilku marek od 20th Century Fox.
Przetarg ma mieć charakter zamknięty. Zostaną do niego zaproszone agencje, z którymi firma dotychczas współpracowała: OMD, Mindshare (GroupM/WPP), Zenith (Publicis Media), Carat (Dentsu Aegis Network), Wieden+Kennedy i Horizon Media.
Przegląd ma prowadzić i koordynować firma Medialink, a jego start spodziewany jest jesienią br.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Disney planuje przetarg mediowy na obsługę 1 mld dolarów budżetu