Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie
W przetargu Ministerstwa Cyfryzacji na obsługę emisji kampanii w internecie wpłynęło dziewięć ofert. Złożyły je m.in. firmy: ClickAd, Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej – ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Ministerstwa Cyfryzacji rozpoczął się w drugiej połowie maja br. i dotyczy obsługi działań reklamowych w internecie i mediach społecznościowych (emisję kampanii). Mają one wspierać i uzupełniać działania podejmowane przez Ministerstwo oraz wybrane w innych przetargach agencję PR i agencję reklamową.
Działania będą prowadzone na bieżąco w miarę pojawiających się potrzeb. Działania w mediach społecznościowych będą dotyczyć wszystkich obszarów kampanii w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych. Wybrana agencja zajmie obsługą emisji tych kampanii reklamowych w Google (wyszukiwarka, reklamy graficzne, remarketing), na Facebooku, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Twitterze itp.
W przetargu wpłynęło 9 ofert – w każdej musiała zostać określona procentowo prowizja za obsługę kampanii w internecie. Oferty złożyły: Interprima (z prowizją 13,97 proc.), Infinty Media (10 proc.), Mastermind Media (9 proc.), Testa Communications (4,9 proc.), Fabryka Komunikacji Społecznej (1,5 proc.), Media Group (0,000001960 proc.), ClickAd Interactive (6 proc.) Fabryka Marketingu (4,94 proc.) oraz konsorcjum agencji Creativeharder i Performance Ocean (11 proc.).
Na zaplanowane w internecie działania resort cyfryzacji przeznaczy 627,6 tys. zł brutto.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: Dziewięć ofert w przetargu resortu cyfryzacji na obsługę kampanii w internecie