SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

E-muzyka z nowym działem kreatywnym. Buzzinn jako butikowy management influencerów

Dystrybutor muzyki cyfrowej utworzył nowy dział, który ma łączyć marki z twórcami internetowymi i muzycznymi. Oprócz klasycznych kampanii digitalowych Buzzinn ma realizować również niestandardowe projekty muzyczne – od tworzenia unikalnych jingli reklamowych po sponsoring artystów i wydarzeń. 
 

materiały prasowemateriały prasowe

– Wraz z rozwojem Multi Channel Network oraz rosnącą popularnością influencer marketingu, pojawiła się potrzeba wsparcia twórców, nie tylko muzycznych ale i internetowych. E-muzyka od lat jest blisko artystów, więc naturalne było wykorzystanie tego potencjału w komercyjnych współpracach z markami – mówi Ewelina Zacharska-Duchnik, head of commercial partnership & talents management.

Czytaj więcej: Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing. Potrzebna agencja

Zacharska-Duchnik dodaje: “Buzzinn to miejsce, w którym marketing i świat muzyki, daje nam możliwość realizacji kreatywnych i dopasowanych do potrzeb klientów projektów. W scope naszego działu są m.in współprace ambasadorskie, realizacja utworów reklamowych z dystrybucją na wszystkich platformach streamingowych oraz sponsoring wydarzeń i artystów muzycznych”.

Buzzinn wspiera w karierze influencerów, takich jak m.in Oliwia Misztal, Artur Sikorski, Mateusz TROMBA, Evelina Ross czy Blanca Grodzicka.  

W zależności od potrzeb klientów odpowiada również za koncepcję współpracy, produkcję treści, prowadzenie kampanii oraz raportowanie wyników. Dział kreatywny realizuje również projekty z twórcami spoza swojej sieci, współpracując z rozpoznawalnymi markami, takimi jak m.in. Adidas, Grupa L’Oréal, Calvin Klein, Lubella czy T-Mobile. 

Jako oficjalna sieć partnerska YouTube, Buzzinn oferuje również kompleksową obsługę twórców tej platformy – od pozycjonowania po monetyzację treści i kampanie reklamowe. W jej portfolio znajdują się popularne kanały takie jak m.in. Monika Kociołek, NATSU, Julia Żugaj czy Lexy Chaplin.

Czytaj więcej: Instagram głównym bohaterem serialu. Te produkcje o mediach społecznościowych musisz znać

Zespół Buzzinn tworzą: Ewelina Duchnik-Zacharska (head of commercial partnership & talents management), Maciej Tkaczyk (head of streaming operations & client success), Aleksandra Szkiłądź (talents & project manager), Adrianna Walasiak (new business sales manager) oraz Jakub Leszczyński (new business development).

Buzzinn to część E-muzyka S.A. – dystrybutora muzyki cyfrowej w Polsce, który od ponad 20 lat współpracuje z wytwórniami muzycznymi oraz niezależnymi artystami. Zarówno E-muzyka S.A., jak i Buzzinn należą do grupy kapitałowej Empik.

Dołącz do dyskusji: E-muzyka z nowym działem kreatywnym. Buzzinn jako butikowy management influencerów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bezstronny komentator
Fajny Team o którym będziemy słyszeć częściej
odpowiedź
User
Meg
Sporo toksycznych influencerów, ktorzy przy pierwszej wtopie wizerunkowej rozsadzą im ten biznes od środka (nadal nierentowny). W takiej sytuacji Empik nie zawaha sie odciąć od patusów internetowych. Kwestia czasu jak sie połapią w co włożyli kasę...
odpowiedź