El Padre, Mediatouch, New Look Advertising, Red8 Events i Posterscope zajmą się eventami PKP Intercity
Agencje El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska będą przez najbliższy rok zajmować się obsługą eventów dla PKP Intercity - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
W prowadzonym od września br. przetargu na świadczenie usług eventowych dla PKP Intercity wpłynęło 12 ofert. Złożyły je firmy: Idea Productions Poland, konsorcjum Red8 Events z Posterscope Polska, GonnaBe, Mea Group, konsorcjum dwóch spółek Althermedia, MyPlace, Plej, New Look Advertising, El Padre, Mediatouch, KDK i konsorcjum agencji Silver Plate i Partner of Promotion.
PKP Intercity najwyżej oceniło oferty złożone przez El Padre, Mediatouch, New Look Advertising oraz Red8 Events i Posterscope Polska.
Z agencjami tymi spółka będzie pracować na podstawie tzw. umów ramowych przez rok od momentu zawarcia umowy. Nie wyklucza jej przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.
W tym okresie wybrane agencje będą odpowiadać m.in. za przygotowanie i realizację tzw. eventu taborowego (np. prezentacja pasażerom nowego lub zmodernizowanego taboru, edukacja), eventów wizerunkowych (promocja wizerunku marki np. eventy tematyczne świąteczne, z okazji Dnia Dziecka), akcji promocyjnych wspierających kampanie, niestandardowy event ambientowy, będący wsparciem działań promocyjnych oraz aktywności w social media, imprezy cykliczne itp.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku