SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?

W 2024 roku sprzedaż brutto na platformie e-commerce Erli poszła w górę 67 proc., a jej przychody netto – o 89 proc. Działa tam ponad 30 tys. sprzedawców.

Według danych Erli w 2024 roku sprzedaż brutto (GMV) na tej platformie sięgnęła 1,23 mld zł. To o 67 proc. więcej niż rok wcześniej. Złożył się na to wzrost liczby transakcji o 66 proc. do prawie 6 mln.

Erli podaje, że 54 proc. zakupów zrealizowano w jej aplikacji mobilnej, którą pobrano już niemal 3 mln razy.

5 mln internautów na Erli

Od stycznia do sierpnia 2024 roku liczba użytkowników zarejestrowanych na Erli zwiększyła się z 3 do 4 mln, zaś w lutym br. sięgnęła 5 mln.

– Spektakularny wynik 10 milionów osób, które odwiedziły platformę w szczytowych momentach w 2024 roku i aż 5 milionów zarejestrowanych użytkowników w styczniu 2025 r. to dla nas ogromny sukces i jednocześnie dowód, że Erli staje się jedną z kluczowych platform e-commerce w Polsce. To potwierdzenie, że nasze działania – zarówno w zakresie oferty produktowej, jak i technologii – przynoszą realne efekty – podkreślił w komunikacie Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel Erli.

Co kupują użytkownicy platformy? W 2024 roku sprzedaż w kategorii Supermarket poszła w górę o 74 proc. Motoryzacja zanotowała wzrost o 68 proc., Sport i Turystyka –  o 64 proc., Elektronika – o 62 proc., Dom i Ogród – o 58 proc., a Dziecko – o 54 proc.

Na Erli działa obecnie ponad 30 tys. aktywnych sprzedawców. W ich ofertach jest łącznie 35 mln produktów.

Będzie wizerunkowa kampania Erli

Platforma w ub.r. zwiększyła przychody netto o 89 proc. do 172 mln zł, osiągając ok. 12 mln zł zysku EBITDA.

Co zdarzy się w 2025 roku? Pod koniec ub.r. Adam Ciesielczyk zapowiedział, że Erli chce wypracować ponad 2 mld zł sprzedaży brutto. Celem jest pozyskanie dalszych 10 tys. sprzedawców.

W tym celu platforma planuje m.in. dalsze poszerzenie oferty produktowej i dużą wizerunkową kampanię reklamową.

Dołącz do dyskusji: Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl