Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?
W 2024 roku sprzedaż brutto na platformie e-commerce Erli poszła w górę 67 proc., a jej przychody netto – o 89 proc. Działa tam ponad 30 tys. sprzedawców.

Według danych Erli w 2024 roku sprzedaż brutto (GMV) na tej platformie sięgnęła 1,23 mld zł. To o 67 proc. więcej niż rok wcześniej. Złożył się na to wzrost liczby transakcji o 66 proc. do prawie 6 mln.
Erli podaje, że 54 proc. zakupów zrealizowano w jej aplikacji mobilnej, którą pobrano już niemal 3 mln razy.
5 mln internautów na Erli
Od stycznia do sierpnia 2024 roku liczba użytkowników zarejestrowanych na Erli zwiększyła się z 3 do 4 mln, zaś w lutym br. sięgnęła 5 mln.
– Spektakularny wynik 10 milionów osób, które odwiedziły platformę w szczytowych momentach w 2024 roku i aż 5 milionów zarejestrowanych użytkowników w styczniu 2025 r. to dla nas ogromny sukces i jednocześnie dowód, że Erli staje się jedną z kluczowych platform e-commerce w Polsce. To potwierdzenie, że nasze działania – zarówno w zakresie oferty produktowej, jak i technologii – przynoszą realne efekty – podkreślił w komunikacie Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel Erli.
Co kupują użytkownicy platformy? W 2024 roku sprzedaż w kategorii Supermarket poszła w górę o 74 proc. Motoryzacja zanotowała wzrost o 68 proc., Sport i Turystyka – o 64 proc., Elektronika – o 62 proc., Dom i Ogród – o 58 proc., a Dziecko – o 54 proc.
Na Erli działa obecnie ponad 30 tys. aktywnych sprzedawców. W ich ofertach jest łącznie 35 mln produktów.
Będzie wizerunkowa kampania Erli
Platforma w ub.r. zwiększyła przychody netto o 89 proc. do 172 mln zł, osiągając ok. 12 mln zł zysku EBITDA.
Co zdarzy się w 2025 roku? Pod koniec ub.r. Adam Ciesielczyk zapowiedział, że Erli chce wypracować ponad 2 mld zł sprzedaży brutto. Celem jest pozyskanie dalszych 10 tys. sprzedawców.
W tym celu platforma planuje m.in. dalsze poszerzenie oferty produktowej i dużą wizerunkową kampanię reklamową.
Dołącz do dyskusji: Erli urosło o dwie trzecie. Co tam kupujemy?