„Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa eSky.pl, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów. Akcja, obejmująca telewizję i internet, jest realizowana pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie”.
- Planując szerokie działania komunikacyjne dla eSky, chcieliśmy podkreślić dynamiczny rozwój produktów, jakie oferujemy oraz pokazać odbiorcom, że można z nami zorganizować każdy rodzaj wyprawy - od tej najbliższej czy weekendowej, aż po „wyjazd życia”. Z eSky podróżowanie na własną rękę jest nieskomplikowane i niedrogie - opisuje Rafał Bartoszewicz, marketing communication director w Grupie eSky.
Akcja jest realizowana od 16 sierpnia, obejmuje telewizję (największe stacje) oraz internet (Player, TVP VOD, serwisy podróżnicze, Facebook, Instagram i Twitter). Jednocześnie uruchomiono stronę inspiracje.esky.pl ze wskazówkami dotyczącymi planowania podróży i praw przysługujących podróżnym, a także informacjami o ciekawych destynacjach.
Produkcją spotów zajęła się agencja kreatywna Creogram, a materiały graficzne przygotowała H20 Creative. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Media Republic.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wkręć się w podróżowanie” w kampanii eSky.pl (wideo)
Ty tak na serio?