„Esquire” debiutuje na polskim rynku. Na okładce Dawid Ogrodnik
Marquard Media Polska wprowadza dzisiaj na rynek pierwszy numer polskiej edycji luksusowego pisma dla panów „Esquire”. - To magazyn dla nowoczesnego i inteligentnego mężczyzny - podkreśla Filip Niedenthal, redaktor naczelny tytułu.

Zapowiedzią pojawienia się na rynku magazynu „Esquire Polska” był wydany w grudniu ub.r. numer pilotażowy pisma, który trafił do wyselekcjonowanej bazy odbiorców ze świata kultury, sztuki i mody. Od dziś tytuł jest już w regularnej sprzedaży jako dwumiesięcznik.
Czytelnicy „Esquire” w magazynie znajdą wywiady ze znanymi ludźmi, materiały o sztuce, filmie, technologii, ekonomii czy sporcie. Redakcja przygotowała też m.in. rubryki o stylu i poradnictwie czy zapowiedzi wydarzeń kulturalnych. W Polskiej edycji będą też najbardziej charakterystyczne działy oryginalnej wersji „Esquire” jak „Man at His Best” czy „ESQ&A”.
Okładkowym bohaterem pierwszego numeru „Esquire Polska” jest Dawid Ogrodnik, z którym wywiad można znaleźć w środku. O zawodzie aktora i życiu opowiadają w nim również Jan Englert i Michael Caine. W numerze jest także m.in. rozmowa Pawła Smoleńskiego z ukraińskim pisarzem Jurim Andruchowyczem o wojnie, Rosji i przyszłości. Ponadto redakcja przygotował materiały o wystawie Andrzeja Wróblewskiego w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie i postaci malarza.
„Esquire Polska” debiutuje w objętości 168 stron, nakładzie 80 tys. egz. i w cenie 11,90 zł. Ceny reklam w tytule wahają się od 49 tys. do 85 tys. zł.
Redaktorem naczelnym magazynu jest Filip Niedenthal, do niedawna szef działu mody miesięcznika “Harper's Bazaar”. W przeszłości był on m.in. redaktorem naczelnym “Podróży”. Oprócz niego zespół redakcyjny dwumiesięcznika „Esquire” tworzą: Grzegorz Sobaszek, Maria Fredro-Boniecka, Bartosz Gałkowski, Marta Kaczanowska i Marcin Kasprzak.
Dziś rusza też kampania reklamowa wspierająca debiut magazynu, która realizowana będzie pod hasłem „Nowy męski świat Esquire”. Działania obejmą telewizję, radio, prasę, kina, outdoor, internet i punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotował wewnętrznie wydawca. Potrwa ona miesiąc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
“Esquire” to luksusowy lifestylowy miesięcznik dla mężczyzn, należący do wydawnictwa Hearst Corporation. Tytuł powstał w Stanach Zjednoczonych w 1933 roku jako kwartalnik dla ciekawych świata dżentelmenów. Jego współpracownikami w przeszłości byli m.in. Hemingway i Scott Fitzgerald. Łącznie z Polską tytuł ma już 26. edycji na całym świecie. Poza USA ukazuje się też m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Chinach, Niemczech, Czechach, Rumunii, Hiszpanii i na Ukrainie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Esquire” debiutuje na polskim rynku. Na okładce Dawid Ogrodnik