Facebook uruchamia targetowanie postów
Do końca tego tygodnia administratorzy wszystkich fan page'ów będą mogli korzystać z funkcji targetowania postów.
Targetowania pozwala twórcom fan page'ów ustawienie, do jakich użytkowników danych post ma docierać. Selekcji będzie można dokonywać według następujących kryteriów: wieku, płci, zainteresowań, stanu związku, języka, wykształcenia, miejsca pracy i miejsca zamieszkania.
Osobom niespełniającym kryteriów targetowania dane posty nie będą wyświetlały się w News Feedzie. Będą jednak ciągle dostępne na fan page'u.
By dodać kryteria targetowania, należy przy tworzeniu nowego posta kliknąć ikonę celownika. Podczas ustalania zasad wyświetlania nowej treści w News Feedach fanów wyświetlał się będzie specjalny licznik. Administratorzy muszą tak zaprojektować posta, by trafiał do przynajmniej 20 osób.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Facebook uruchamia targetowanie postów