Facebook w Mercedesach
Firma Mercedes-Benz ogłosiła, że wbuduje w swoje samochody specjalną wersję portalu społecznościowego Facebook.
Facebook pojawi się jako część nowego systemu telematycznego pojazdów o nazwie mbrace2, który Mercedes zaprezentował na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas.
Specjalna wersja portalu w samochodach Mercedesa ma być okrojona do wybranych funkcji, skupionych wokół lokalizacji znajomych i firm. Nie ma ona rozpraszać kierowców w większym stopniu niż np. radio czy standardowa nawigacja GPS. Nie będą też wspierane zewnętrzne aplikacje, np. gry.
Podczas prowadzenia pojazdu zablokowana będzie jakakolwiek aktywność na Facebooku związana z wpisywaniem tekstu. Można będzie za to wcześniej zaprogramować różne wpisy i w czasie jazdy opublikować je w portalu jednym naciśnięciem przycisku czy przekręceniem pokrętła.
System mbrace2, który będzie oferował także możliwość korzystania z usług m.in. Google i Yelp, zostanie wprowadzony do linii samochodów Mercedesa SL-Class, która na rynku ma się pojawić w 2013 roku.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Facebook w Mercedesach