Facebook zapowiada nową wersję mobilnych stron i łatwiejsze wyszukiwanie lokalnych firm
Facebook planuje wprowadzenie nowych rozwiązań, które mają ułatwić firmom prowadzenie biznesu w serwisie. Wśród nowości znajdują się przeprojektowane strony, lepiej niż dotąd widoczne rekomendacje oraz sekcja Local pozwalająca użytkownikom na wygodniejsze wyszukiwanie lokalnych dostawców towarów i usług.
Zapowiadając nowe rozwiązania dla biznesu Facebook informuje, że obecnie 80 mln firm na świecie wykorzystuje serwis do interakcji ze swoimi klientami. Jednocześnie ponad 1,6 mld użytkowników jest na Facebooku połączonych z co najmniej jednym małym lub średnim przedsiębiorstwem.
Aby w dalszym ciągu rozwijać relacje użytkowników Facebooka z lokalnymi małymi firmami serwis zapowiada kilka związanych z tym nowości. Wśród nich mają się znaleźć m.in.:
Nowe strony: dzięki przeprojektowaniu stron na urządzeniach mobilnych łatwiejsze ma być np. dokonanie rezerwacji w restauracji, umówienie spotkania, przejrzenie najnowszych zdjęć czy nadchodzących wydarzeń.
Bardziej przydatne rekomendacje: według Facebooka lepiej wyeksponowane rekomendacje pozwolą na podjęcie decyzji dokąd pójść, gdzie zjeść czy zrobić zakupy.
Dalszy rozwój Wydarzeń: Facebook podaje, że obecnie ponad 700 mln osób używa sekcji Wydarzeń do odkrywania tego, co dzieje się w ich społecznościach. Dlatego serwis zamierza w dalszym ciągu dostarczać nowe narzędzia związane z tym segmentem.
Łatwiejsze znajdowanie pracy i pracowników: narzędzie Jobs, które ułatwia wyszukiwanie ludziom pracy, a firmom pracowników będzie dostępne na całym świecie.
Szybsze odkrywane lokalnych firm: odnajdowanie lokalnych firm, rekomendowanych restauracji czy wydarzeń, w których biorą udział znajomi ma się stać łatwiejsze dzięki zakładce Local w aplikacji Facebooka.
W II kwartale 2018 roku Facebook zanotował przychód w wysokości ponad 13 miliardów dolarów, a zysk netto wzrósł do 5,1 miliarda dolarów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Facebook zapowiada nową wersję mobilnych stron i łatwiejsze wyszukiwanie lokalnych firm