Frenzy uruchamia nowe studio transmisyjne do realizacji esportowych
Firma Frenzy uruchomiła nowe studio transmisyjne, które ma pozwolić na realizację większej liczby projektów esportowych jednocześnie.
W początkowej fazie nowe studio będzie wykorzystywane do realizacji polskiej transmisji regionalnego turnieju VRL East: Surge w grę Valorant, którego faza zasadnicza rozpoczęła się 16 lutego.
Nowe studio Frenzy
Nowe warszawskie studio ma powierzchnię 84m2 i jest obecnie przeznaczone do prowadzenia i transmitowania analiz z turnieju VRL East: Surge. Obiekt pomieści maksymalnie 15 wykwalifikowanych pracowników, w tym operatorów, montażystów, dźwiękowców i realizatorów. Studio pozwoli firmie na dalszy rozwój w obszarze transmisji wydarzeń esportowych w najpopularniejsze tytuły, takie jak League of Legends, CS:GO, Rainbow Six oraz nagrywania audycji o charakterze publicystycznym.


– Uruchomienie dodatkowego studia, było konieczne w celu zapewnienia jak najlepszej jakości transmisji z meczów w ramach turnieju VRL East: Surge – powiedział Marcin Kilar, dyrektor zarządzający Frenzy. - W odróżnieniu do pozostałych obsługiwanych przez nas obiektów, studio Valorant, zlokalizowane jest w biurowcu Blue Point. Dzięki temu możemy być bardziej elastyczni, jeśli chodzi o przeprowadzanie kilku transmisji w tym samym czasie – dodaje Kilar.
Trwający turniej VRL East: Surge jest regionalnym projektem realizowanym w całości przez Frenzy. Firma odpowiada za organizację rozrywek od strony administracyjnej i operacyjnej, produkcję sygnału z transmisji, obsługę kanałów społecznościowych w języku polskim i angielskim, a także kwestie związane z pozyskiwaniem sponsorów i współpracę z partnerami komercyjnymi. Frenzy koordynuje również działania partnerów z rynku czeskiego, rumuńskiego, węgierskiego i greckiego.

Frenzy to dom produkcyjny odpowiadający za powstanie i prowadzenie telewizyjnego kanału Polsat Games. Firma produkuje wydarzenia związane z esportem i gamingiem, realizuje transmisje z rozgrywek, a także tworzy treści oraz opracowuje i wdraża kampanie reklamowe.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Frenzy uruchamia nowe studio transmisyjne do realizacji esportowych