GameOn KFC - czas na FIFĘ
Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii. To co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, to to że są one doceniane przez graczy, co przekłada się na ich powodzenie i popularność w społeczności.
W tym roku KFC realizując swoje cele podjęło się zrobienia czegoś więcej niż tradycyjne akcje sponsoringowe i wspólnie z agencją WE!RE Fantasy podało rękę do graczy jednej z najpopularniejszych gier w Polsce i na świecie czyli FIFA. Kampania powstała przy współpracy z agencją Golden Coil.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Założeniem projektu było danie szansy wybranym zawodnikom na rozwój ich umiejętności. W pierwszej odsłonie do projektu wybrano dwóch graczy - Dominik „PanNey” Panek oraz Piotr „Pontonix” Szczepanik, którzy w ostatnim sezonie rywalizowali w kategorii OPEN Ekstraklasa Games. Przez ostatnie 5 miesięcy uczestnicy projektu spotykali się z najbardziej rozpoznawalnymi w fifowym środowisku w naszym kraju osobami - Jcob, Lachu, Kamyk, Koza, którzy przygotowywali im oryginalne wyzwania. W wolnych chwilach od wyzwań w ramach projektu rozgrywali sparingowe mecze z widzami, które sprawdzały ich aktualny poziom umiejętności, nie zabrakło też sparingów z byłymi rywalami z Ekstraklasy Games. Projekt cieszył się też uznaniem widzów, dla których przygotowane były dedykowane streamy na platformie Youtube i Twitch. O samym projekcie GameOnKFC wypowiedzieli się zawodnicy biorący udział w akcji.
Dominik „PanNey” Panek: Projekt GameOnKFC dał mi niesamowita możliwość uczestnictwa w wyjątkowej akcji i poznać ją dokładnie zarówno od strony organizacyjnej, jak i pozwolił na bliski kontakt ze społecznością. Poznałem też wybitnych polskich zawodników FIFA w Polsce, o czym do tej pory jedynie marzyłem, a przede wszystkim pozwolił podnieść moje kwalifikacje i umiejętności - mogłem czerpać nauki od najlepszych. Mam nadzieję, że będę miał jeszcze okazję uczestniczyć w podobnych inicjatywach. Jednocześnie bardzo dziękuję KFC za daną mi szansę.
Piotr „Pontonix” Szczepanik: Projekt GameOnKFC to dla mnie niesamowite przeżycie i to na wielu płaszczyznach. Półroczna przygoda pozwoliła mi podnieść swoje kwalifikacje w grze, poznać tajniki streamingu oraz zawrzeć nowe znajomości z najlepszymi zawodnikami w kraju. Projekt też pozwolił precyzyjniej określić moje cele związane z gamingiem. Mam nadzieję, że już niedługo będę miał szansę uczestniczyć w kolejnych takich projektach.
.png)
- KFC od lat wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy oraz fanów esportu i gamingu. Nieustannie dostarczamy różnych rozwiązań, które służą rozwojowi możliwości zarówno półprofesjonalnych graczy, casualowych jak i tych zupełnie początkujących. Myślę, że to zadanie co roku nam się udaje wykonywać, a marka KFC jest pozytywnie kojarzona w społeczności gamingowej zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Podejmowane działania są elementem strategii całego brandu, którą konsekwentnie realizujemy od ponad 4 lat. staramy docierać się do różnych grup docelowych, do różnych społeczności tworząc aktywacje w różnych tytułach gier - tłumaczy Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager, AmRest
Kluczem i istotą dobrej kampanii gamingowej jest jej przygotowanie, które powinno zaspokajać potrzeby graczy oraz zrozumienie ich zwyczajów, dzięki czemu aktywności są ciepło odbierane przez społeczność. Z tym przesłaniem marka KFC od lat wychodzi do graczy, mając na koncie projekty wielokrotnie nagradzane w konkursach marketingowych - KFC na mapach CS:GO czy partnerstwo polskich i zagranicznych transmisji najważniejszych turniejów esportowych rangi Major. W tym roku KFC przygotowało dla graczy jeszcze triathlon esportowy w gry Riot Games - League of Legends, Team Fight Tactics oraz Legends of Runeterra.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GameOn KFC - czas na FIFĘ