gemiusAudience oficjalnym badaniem internetu w Mołdawii
Gemius został wybrany przez mołdawskie stowarzyszenie branżowe - BATI - na oficjalnego dostawcę badania widowni internetowej Mołdawii.
Umowa na dostarczenie badania gemiusAudience na rynku mołdawskim została podpisana na początku lutego 2012 r. Poprzedzała ją decyzja lokalnego stowarzyszenia branżowego - BATI o wyborze firmy Gemius na oficjalnego dostawcę badania widowni internetowej w Mołdawii.
W Mołdawii badanie gemiusAudience będzie realizowane z wykorzystaniem tzw. cookie panelu, stosowanego na większości rynków EMEA, w których realizowane jest badanie. Gromadzenie danych rozpocznie się zaraz oskryptowaniu serwisów, które mają zostać objęte badaniem.
Pierwsze wyniki badania gemiusAudience będą dostarczone w maju br.
Inne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: gemiusAudience oficjalnym badaniem internetu w Mołdawii