GoldenGrid z międzynarodowym kontraktem
Agencja GoldenGrid (GoldenSubmarine) przygotowuje interfejs e-commerce chorwackiej sieci wyposażenia wnętrz na rynek chorwacki, słoweński i austriacki.
GoldenGrid, agencja UX/UI pod parasolem GoldenSubmarine, nawiązała współpracę z chorwacką siecią Fero-Term, specjalizująca się w projektowaniu i wyposażaniu wnętrz. Nowy e-commerce przeznaczony będzie na rynek chorwacki, słoweński i austriacki.
Zadaniem GoldenGrid będzie zaprojektowanie nowej architektury informacji, zaproponowanie oryginalnego stylu graficznego i estetyki serwisu, dopasowanych do potrzeb klientów sieci Fero-Term. O efektywne wdrożenie i technologię serwisu w oparciu o Magento zadba partner agencji, Exorigo-Upos.
Obecne prace projektowe poprzedziły wielotygodniowe warsztaty z klientem.
„Na bazie potrzeb określiliśmy funkcje i narzędzia, które pozwolą na zakupy i eksplorację oferty sklepu dla różnego typu użytkowników” - opowiada o serwisie Rafał Niemczynowicz, szef zespołu GoldenGrid.
Użytkownicy w kilka kliknięć otrzymają gotowe, interaktywne aranżacje pomieszczeń czy rekomendacje pasujących do siebie produktów. Serwis zawierać będzie też propozycje materiałów blogowych, poszerzających wiedzę na tematy powiązane kontekstowo z oglądanymi przez użytkownika pozycjami z oferty.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GoldenGrid z międzynarodowym kontraktem