GoldenSubmarine pracuje dla marki BIC
BIC, marka długopisów i artykułów piśmienniczych, uruchomiła swoje polskie kanały Instagram i Facebook. Pełną obsługą profili zajmie się agencja GoldenSubmarine.

Firma BIC jest dziś obecna w ponad 160 krajach i oferuje szerokie portfolio produktów codziennego użytku. Do ich promowania w polskich social mediach marka zaprosiła, po rozstrzygnięciu przetargu, agencję GoldenSubmarine.
W ramach umowy, GoldenSubmarine wesprze BIC w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach Meta. Właśnie na Facebooku i Instagramie pojawiły się kanały “BIC Inspiruje”, gdzie odbiorcy będą mogli odkrywać kolorowy i kreatywny świat produktów francuskiej marki.
GoldenSubmarine odpowiada za pomysł, strategię, tworzenie contentu, w tym wideo, prowadzenie współprac influencerskich czy moderację profilu. Zajmie się też wdrożeniem globalnej platformy komunikacyjnej “Go make WOW” dla produktów BIC Kids. Do zadań agencji należy też obsługa budżetu mediowego.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine pracuje dla marki BIC