GoldenSubmarine wypromuje markę Dorco
Dorco to globalna firma produkująca maszynki do golenia, która niedawno zadebiutowała w Polsce z kampanią świadomościową. Za komunikację marki będzie odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine.
Dorco w listopadzie rozpoczęła działania komunikacyjne, których celem jest zwiększenie świadomości marki.
Do opracowania strategii i idei firma Dorco zaprosiła agencję GoldenSubmarine. Kampania obejmie działania w social mediach wraz z zarządzaniem i obsługą profili marki na Instagramie oraz Facebooku.
Dorco istnieje od 1955 roku, jest obecna w ponad 130 krajach na całym świecie. Firma produkuje szereg różnorodnych ostrz i uchwytów do golarek, które mogą być używane do różnych celów.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine wypromuje markę Dorco