Green Parrot promuje Nutrof Total dla Laboratories Thea
Firma Laboratories Thea specjalizująca się w produktach okulistycznych powierzyła agencji Green Parrot wdrożenie strategii oraz planowanie różnorodnych działań promocyjnych dla jej wybranych marek, m.in. Nutrof Total.

Jednym z działań prowadzonych przez agencję jest obsługa reklamowa suplementu diety Nutrof Total. Agencja przygotowała m.in. kampanię świadomościową w internecie, traffic oraz wsparcie sprzedaży. Ważnym punktem kompleksowej strategii produktowej jest promocja w stacjach grupy RMF, która ruszyła w połowie lutego. Green Parrot brała udział we współtworzeniu spotów radiowych. Agencja przygotowała również animację oraz przeformatowania bannerów statycznych i animowanych. Green Parrot odpowiada też za tworzenie kreacji dla marki Nutrof Total na Facebooku.
Wkrótce agencja będzie realizować kolejne projekty dla innych marek firmy Laboratotories Thea.
Za projekt w Green Parrot odpowiada Mariola Popielarz (head of multichannel department), Grzegorz Górecki (head of client service) oraz Lidia Krasowska (account manager). Klient został pozyskany w drodze przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Green Parrot promuje Nutrof Total dla Laboratories Thea