Południowoamerykański krajobraz odtworzony ze śmieci. Kampania Greenpeace
Greenpeace w Chile przygotowało nietypową kampanię "The nature of plastic" zwracającą uwagę na rosnący problem zaśmiecenia środowiska naturalnego.
Greenpeace w swojej nowej kampanii zwraca uwagę, że w Chile produkuje się więcej plastikowych odpadów niż w jakimkolwiek innym kraju regionu Ameryki Południowej. Organizacja podaje, że z wytwarzanych 990 tysięcy ton plastiku, do recyklingu trafia tylko 8 procent. Cierpią na tym malownicze zakątki kraju, takie jak mocno zalesiony region Araucania.
By zwrócić uwagę na problem rosnącej liczy plastikowych śmieci, artyści stworzyli na prośbę Greenpeace krajobraz Araucanii z odpadów. Do instalacji wykorzystano m.in. torby foliowe.
Kampania ma pokazać skalę dewastacji środowiska naturalnego i zachęcać do ograniczania zużycia plastiku i do zwiększenia odsetka surowca z recyklingu.
O pracach nad kampanią opowiadają artyści w specjalnie przygotowanym wideo.
"The nature of plastic"
W serii plakatów "The nature of plastic" pokazano inne regiony Chile po symbolicznym pokryciu plastikiem.





Aktywację przygotowała agencja Cheil Central America.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Południowoamerykański krajobraz odtworzony ze śmieci. Kampania Greenpeace