Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrały przetarg resortu infrastruktury
Konsorcjum agencji Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrało przetarg Ministerstwa Infrastruktury i zajmie się realizacją kampanii adresowanej do osób powyżej 60. roku życia dotyczącej poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczył zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej akcji informacyjno-edukacyjnej działań skierowanych do osób powyżej 60 roku życia dotyczących poprawy ich bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zaplanowano m.in. 50 warsztatów bezpieczeństwa ruchu drogowego skierowanych do osób powyżej 60 roku życia, w każdej z 50 lokalizacji wskazanych przez resort, szkolenia dla kierowców powyżej 60. roku życia.
Oferty w nim złożyły trzy firmy: Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji Pragmatic (z ceną 1,7 mln zł), Sun&More (1,08 mln zł) oraz konsorcjum agencji Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level (1,31 mln zł).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Resort do współpracy Grupę Eskadra i Introduction To Higher Level.
Agencje te będą odpowiadać m.in. za prowadzenie działań informacyjnych o prowadzonej akcji, aktywności na portalu Seniornadrodze.pl. wraz z prowadzeniem, przygotowaniem nowej odsłony graficznej portalu i jego aktualizacją.
Umowa zostanie zawarta na 6 miesięcy. Budżet kampanii to blisko 1,6 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra i Introduction To Higher Level wygrały przetarg resortu infrastruktury