Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich
Grupa Eskadra wygrała w przetargu Ministerstwa Rozwoju na przygotowanie i realizacji kampanii promocyjnej, której budżet wynosi ponad 2,5 mln zł.

Grupa Eskadra pokonała w przetargu resortu rozwoju czterech konkurentów. Ich nazw nie podano.
Do zadań Grupy Eskadra należeć będzie opracowanie koncepcji, zaplanowanie i zakup mediów oraz realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej promującej Fundusze Norweskie i Fundusze Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Celem kampanii jest promocja tych funduszy poprzez zaprezentowanie ich jako mechanizmów walki z nierównością, wyrównywania szans, współpracy i przeciwdziałania wykluczeniu.
Działania reklamowe mają zaangażować społeczeństwo m.in. poprzez social media. Obejmować będzie ogólnopolskie telewizje, radio, media elektroniczne i drukowane. Mają w niej wystąpić, jako ambasadorzy akcji, znane osoby. Niewykluczone, że działania promocyjne będą realizowane również poprzez lokowanie w programach telewizyjnych.
Kampania będzie realizowana w tym roku, potrwa około półtora miesiąca.
Grupa Eskadra przygotowała już zeszłoroczną kampanię promującą fundusze europejskie, prowadzoną pod hasłem „Prosto do funduszy”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Grupa Eskadra przygotuje kolejną kampanię funduszy europejskich