Grupa LTTM chwilowo bez prezesa. Paweł Stano zrezygnował
Paweł Stano zrezygnował ze stanowiska prezesa grupy LTTM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem są przyczyny osobiste. Trwają rozmowy z potencjalnymi kandydatami na stanowisko prezesa grupy.
- Niestety, Paweł zmuszony był zrezygnować z funkcji prezesa zarządu z przyczyn osobistych. To dla nas smutna wiadomość, ale rozumiemy ją i akceptujemy. Paweł jest świetnym managerem i przez lata współtworzył sukces całej grupy LTTM, która jest dziś największą firmą w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców w Polsce – mówi Wirtualnemedia.pl, Jacek Olechowski, prezes Mediacap, właściciela grupy LTTM.
- Rozpoczęliśmy już rozmowy z potencjalnymi kandydatami na to stanowisko - o ich efektach poinformujemy na początku przyszłego roku. Nie mamy problemów z zachowaniem ciągłości operacyjnej - funkcje zarządcze nieprzerwanie pełnią Sylwia Kowalska-Haupka (członek zarządu, dyrektor finansowa – przyp,) oraz Kamil Bolek (członek zarządu, szef marketingu - przyp.). W okresie przejściowym wspiera ich również Marcin Jeziorski, wiceprezes Mediacap - mówi Olechowski.
Paweł Stano wcześniej był prezesem LifeTube
Paweł Stano prezesem LTTM został w 2020 r. Zastąpił Krystiana Botko, który ustąpił z pełnienia funkcji po zakończeniu integracji spółek TalentMedia, LifeTube i Gamellon w ramach grupy LTTM. Stano od 2016 roku pełnił funkcję prezesa LifeTube, a jesienią 2019 r. został wiceprezesem nowopowstałej grupy LTTM.
Grupa LTTM powstała jako zwieńczenie serii przejęć zrealizowanych przez Mediacap w segmencie marketingu influencerskiego. Wiosną 2017 roku holding zainwestował 2,8 mln zł plus premie w pakiet kontrolny agencji TalentMedia, potem kupował jej kolejne pakiety. Natomiast TalentMedia w 2017 roku kupiła agencję Gamellon, a rok później - Gameset, obie wchłonęła do swojej struktury.
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube w 2022 r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


