Honda wybrała DigitasBi do działań content marketingowych w Europie
Koncern motoryzacyjny Honda Motor Europe wybrał agencję DigitasBi jako agencję content marketingową do działań prowadzonych dla wszystkich modeli samochodów w całej Europie.

Należąca do Publicis Groupe agencja pokonała w przetargu cztery inne agencje, których nazw nie ujawniono.
Jemma Jones, kierownik działu komunikacji marketingowej w Honda Motor Europe powiedziała, że podczas przetargu agencja DigitasBi wykorzystała wszelkie możliwe dane, by poznać potrzeby potencjalnych klientów Hondy i dowiedzieć się, co kieruje klientem i co się tak naprawdę dla niego liczy, gdy decyduje się na zakup samochodu.
Do zadań DigitasBi należy opracowanie w pełni zintegrowanych działań komunikacyjnych i content marketingowych dla wszystkich modeli Hondy. Komunikacja ma być prowadzona tak, by potencjalny klient poczuł, czym jest prowadzenie samochodu tej marki, zanim do niego wsiądzie.
W 2014 roku koncern Honda wybrał agencje Lost Boys i Starcom do obsługi w mediach społecznościowych. Agencja DigitasBi pracowała dla tego marketera od 2012 roku zajmując się obsługą platformy internetowej.
Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się Dentsu Aegis Network.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Honda wybrała DigitasBi do działań content marketingowych w Europie