Nadchodzi raport „Kondycja rynku content marketing w 2024”. Możesz go współtworzyć
Stowarzyszenie Content Marketing Polska ruszyło z trzecią edycją badania „Kondycja rynku content marketing”. Głównym celem raportu jest diagnoza sytuacji panującej na rynku content marketing w Polsce. Wyniki badania zostaną opublikowane w portalu Wirtualnemedia.pl.
Badanie pozwoli określić, czego na rynku brakuje oraz w jakim kierunku należy content marketing w Polsce rozwijać.
- Dzięki ogromnemu zainteresowaniu zeszłoroczną publikacją, która nadal jest szeroko cytowana i pobierana, zdecydowaliśmy się na kontynuację badania - mówi Tomasz Wileński, członek zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. - W tym roku planujemy jeszcze większy zasięg. Naszym celem jest dotarcie do jak najszerszego grona respondentów oraz ekspertów z branży, ponieważ chcemy stworzyć rzetelny obraz kondycji rynku.
Ankietę wypełnić można pod linkiem: Badanie Content Marketing 2024 – ankieta z Webankieta.pl.
Aby raport odzwierciedlał faktyczną sytuację panującą na rynku content marketing w Polsce, konieczna jest jak największa liczba eksperckich odpowiedzi – każda osoba, która wypełni formularz, ma zatem realny wpływ na wyniki badania. Wszyscy respondenci otrzymają także dostęp do gotowego raportu, który pojawi się w serwisie Wirtualnemedia.pl.
Badanie wspierają liczne organizacje związane z branżą, m.in.: IAB Polska, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR czy Business Centre Club.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nadchodzi raport „Kondycja rynku content marketing w 2024”. Możesz go współtworzyć