IKEA z mocnym spotem o przemocy domowej
"Ghost" to tytuł nowej reklamy czeskiego oddziału IKEA. Spot porusza problem przemocy domowej.
Na 25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet. Na tę okoliczność czeska IKEA przygotowała mroczny, wywołujący niepokój spot.
Bohaterką "Ghost" jest kobieta żyjąca w ciągłym strachu, przez tajemnicę skrywaną przed światem. Okazuje się, że jest ofiarą partnera, z którym na co dzień mieszka pod jednym dachem. "Przemoc domowa jest realna. Nawet gdy nie zawsze widoczna" - głosi hasło wieńczące spot.
Statystyka podana w spocie mówi, że 47 proc. kobiet w Czechach doświadcza różnego rodzaju znęcania się nad nimi w domu.
Kreację przygotowała agencja Triad Advertising, za produkcję odpowiada Bistro Films.
CSR
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IKEA z mocnym spotem o przemocy domowej