IKEA prezentuje "Wakacje w pudełku"
Wakacyjne podróże to w tym roku prawdziwe wyzwanie. IKEA postanowiła pomóc w nim swoim klientom, oferując "wakacje na wynos".
"Wakacje w pudełku" to nowe gadżety, które IKEA wprowadziła do sprzedaży w Katarze. Cztery różne boxy nawiązują klimatem do popularnych urlopowych destynacji - francuskiego Paryża, japońskiego Tokio, tureckiego regionu Kapadocji i słonecznych Malediwów.
Pudełka pomagają odtworzyć klimat wakacji tym osobom, które nie mogą w tym roku wyjechać na urlop z powodu pandemii koronawirusa.
- Dzięki naszym "Wakacjom w pudełku" ludzie mogą z łatwością przeżyć kolację przy świecach w stylu francuskim lub napić się zielonej herbaty, klęcząc na poduszkach inspirowanych Tokio - komentuje Carla Klumpenaar, dyrektor generalna ds. marketingu, komunikacji i projektowania wnętrz w dubajskim oddziale IKEA.
Koncept "Vacation in a Box" promowany jest w mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja Memac Ogilvy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IKEA prezentuje "Wakacje w pudełku"