Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach
W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Cola umożliwia konsumentom przesłanie o obejrzenie swoich imion na wielkoformatowych ekranach podróżujących po Polsce na ciężarówkach. Takie działania wymyślił i realizuje dom mediowy Starcom MediaVest.
W kampanii Coca-Coli biorą udział dwa ekrany LED-owe: o powierzchni 100 metrów kwadratowych (12,8 x 7,8 m) oraz 60 metrów kwadratowych (10 x 6 m). Aby wybrane imię pojawiło się na ekranie, należy skorzystać z prostej aplikacji SMS-owej, w której dostępne są trzy opcje: jedno, dwa lub trzy imiona/ksywki, które jednocześnie wyświetlą się na animowanych butelkach Coca-Coli. W odpowiedzi na wysłanego SMS-a otrzymuje się wiadomość zwrotną: „Jesteś
Zabawa jest elementem prowadzonej od początku maja kampanii Coca-Coli, w ramach której na etykietach butelek i puszkach tego napoju znajduje się 150 najpopularniejszych polskimch imiona i ksywek (zobacz to i przeczytaj więcej).

Mapę kolejnych miast wraz z datami pojawienia się TIR-ów z wyjątkowym outdoorem można znaleźć na stronie podzielsieradoscia.coca-cola.pl/Events. Za koncepcję i realizację działań - zaplanowanych na czerwiec i lipiec - odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest, a obsługą PR zajmuje się agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Imiona z puszek i butelek Coca-Cola do obejrzenia na mobilnych ekranach