IMS będzie zarządzać nośnikami reklamowymi w centrum handlowym Posnania
Firma IMS odpowiada za zarządzanie zainstalowanymi na terenie poznańskiej galerii Posnania siecią nośników informacyjno-reklamowych. Zajmuje się też sprzedażą powierzchni reklamowej na nich.

W poznańskiej galerii Posnania zostały oddane do użytku systemy Digital Signage. Te informacyjno-reklamowe nośniki mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu. Firma IMS będzie odpowiedzialna za zarządzanie zainstalowanymi nośnikami oraz sprzedaż powierzchni reklamowych.
W centrum handlowym Posnania zostały zamontowane ściany interaktywne, emitujące aplikacje kinectowe. Siedem ekranów tego typu zostało umieszczonych przy wejściach do galerii. Ponadto Posnania została wyposażona w nowoczesne ekrany LED-owe. W Atrium zainstalowano ekran transparentny w kształcie elipsy. Z kolei w innej części galerii umieszczono dwa ekrany LED: horyzontalny ekran LED o szerokości 48m oraz drugi pionowy dwustronny o wysokości 9m. Oba ekrany emitują zsynchronizowane ze sobą treści w postaci filmów wideo - również w technologii 3D - oraz aplikacji interaktywnych. Dodatkowo monitory zostały zainstalowane w ciągach komunikacyjnych oraz strefach gastronomicznych.
- Oczekiwania konsumentów stale rosną, dlatego firmy, wychodząc im naprzeciw, proponują coraz to nowsze rozwiązania technologiczne - mówi Przemysław Świderski, new business director w IMS S.A. - Obecnie poziom wiedzy o możliwościach komunikacji cyfrowej jest coraz większy. Rozwój Digital Signage zmierza w kierunku profesjonalizacji usługi. – Dla IMS jest to kolejny duży projekt związany z tak niestandardową i nowoczesną instalacją. Jest to następny krok po projektach w krakowskiej Galerii Kazimierz i warszawskim centrum Blue City - dodaje.
W pierwszych dniach października ruszyła kampania reklamująca otwarcie centrum Posnania, oparta na wizerunku aktorki Evy Longorii.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: IMS będzie zarządzać nośnikami reklamowymi w centrum handlowym Posnania