Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital
Firma Indykpol wybiera w przetargu agencję do obsługi w digitalu. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat trwającego postępowania.
Postępowanie, w którym Indykpol wybierze agencję do obsługi digital, ruszyło w drugiej połowie marca.
Indykopol, producent przetworów indyczych i mięsa, swoje działania marketingowe skupia ostatnio w telewizji. Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja „Pełnia dobrego życia”, promująca produkty z mięsa indyczego. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który na stałe obsługuje marketera w tym zakresie.
Z kolei ostatnią kampanią z wykorzystaniem mediów internetowych była akcja z 2015 roku pod hasłem „Można jeść na okrągło”, którą przygotowały agencja So What (kreacja reklam) i Codemedia (planowanie i zakup mediów).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital