Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink
Dom mediowy Initiative, należący do Mediabrands wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy FoodCare, właściciela takich marek, jak Gellwe, Black Energy Drink, Frugo, N-Gine.

W ramach umowy Initiative odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline dla marek z portfolio FoodCare.
Firmy nie ujawniły informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie podają na jak długo zawarły umowę.
Wybór oferty Initiative oznacza kontynuację współpracy trwającej od maja 2022 roku.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink