Instytut Żywności i Żywienia chce zatrudnić agencję PR
Instytut Żywności i Żywienia wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą public relations Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Będzie z nią pracować do grudnia br.

Prowadzone przez wybraną firmę działania mają być wsparciem kampanii edukacyjnej: edukacja rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej – walka z nadwagą i otyłością. Dodatkowo zajmie się też edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa.
Celem działań prowadzonych przez zwycięską firmę będzie propagowanie przeznaczenia i roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, popularyzowanie narzędzi edukacyjnych NCEŻ – aplikacji mobilnych Zdrowa Mama – Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice – graj na zdrowie! oraz promowanie portalu www.ncez.pl jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych.
Działania te będą skierowane do dziennikarzy, influencerów, blogerzów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej (w szczególności żywieniowej – dla osób zdrowych oraz chorych), a także do osób dorosłych planujących mieć rodzinę, rodziców, dzieci i młodzieży, studentów, seniorów itp.
Przetarg trwa do 31 sierpnia br. Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do 20 grudnia br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Instytut Żywności i Żywienia chce zatrudnić agencję PR